Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Να ζήσεις μικρούλα!!!!

Η αγαπημένη σε όλους μας diaper cake τώρα και handmade!!!
Καθόλου δύσκολο για να την φτιάξουμε και πιστεύω οικονομική - γύρω στα 28 ευρώ η συγκεκριμένη -σε σχέση με τα 60άρια που ζητάνε στα καταστήματα!!!
Χρειαζόμαστε αρκετά λάστιχα μεγάλου μεγέθους,έναν σωλήνα σκληρού χαρτιού που μπορούμε να βρούμε από τα αλουμινόχαρτά μας ή την διαφάνεια που χρησιμοποίησα εγώ, πάνες αναλόγως το μέγεθος που θα πάρετε, διάφορα μπεμπέ πραγματάκια και 2 - 3 κορδέλες!!!
Εννοείτε αρκετή φαντασία και γούστο για να μας πετύχει η συνταγή!!!χιχι
Ξεφεύγουμε εντελώς από τα συνηθισμένα και πολυαγορασμένα δωράκια για τα νεογέννητα... δε νομίζετε??
Αναμένονται και άλλες ''αφίξεις'' μωρών οπότε stay in touch για τις επόμενες μωρουδότουρτες!!!!




Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι παρέλαβα και το δωράκι μου απο την ''Γιορτινή Ανταλλαγή Δώρων'' της FAIRY KNITTING!!!
Είναι το πανέμορφο ζευγάρι σκουλαρικάκια της Φωτεινής μας από το Little Treasures Handmade 

Φωτεινή μου σε ευχαριστώ πολύ,λατρεύω ότι κ αν φτιάχνεις!!!!!!!!
Σας συστήνω ανεπιφύλακτα να την επισκευθείτε!!!!

2 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου τι όμορφη και πολύχρωμη diaper cake!!! Λατρεύω τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!! Και είναι πολύ χρήσιμο δωράκι... Να σας ζήσει η μικρούλα!!!
    Πολύ χαίρομαι που σου έφτασαν καλά τα σκουλαρίκια, εύχομαι να τα χαρείς!!! :)

    Υ.Γ. Η μουσική που έβαλες, πολύ ρομαντική και ταξιδιάρικη!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Φωτεινή!!!!!!!
    Ναι είναι έντονα τα χρωματάκια, καθότι κοριτσάκι!!!!!
    Η μουσική είναι απο τις αγαπημένες μου!!!!!!!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή