Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Το πρώτο μου βραβειάκι

Είμαι πολύ χαρούμενη λαμβάνοντας αυτό το βραβείο γιατί είναι το πρώτο μου και γιατί με τιμάει αρκετά αν σκεφτεί κανείς ότι επισκέπτομαι το σπιτάκι μου όχι τόσο συχνά όσο θα ήθελα.
Είναι από τα Καλλιτεχνήματα, την αγαπητή Σούλα.

Ας πω και γω  11 πράγματα για μένα :
1. Ασχολούμαι με τις κατασκευές, την ζωγραφική, το ντεκουπάζ
2. Εδώ και 3 μήνες αποφάσισα να μάθω ΚΑΙ Ιταλικά (ποτέ δεν είναι αργά)
3. Είμαι αρραβωνισμένη εδώ και 2 χρόνια με τον γλυκό μου Σταύρο
4. Έχω 2 μικρότερα αδέρφια την Μαίρη και τον Δημήτρη, ψαράκια (ιχθύς)  και τα 2 ... ξέρω εγώ γιατί το λέω...χεχε
5. Τα δύο μου κατοικίδια είναι η ΓΑΤΑ η γατούλα μας και ο LUCKY ο χαμστερίνος μας
6. Μου αρέσουν οι άνθρωποι με κέφι, μεγάλη καρδιά και αγνό χιούμορ
7. Δε μου αρέσουν οι άνθρωποι που γκρινιάζουν, τεμπελιάζουν και τα βλέπουν όλα μαύρα
8. Το αγαπημένο μου μέρος για διακοπές και μη, είναι τελικά ο Ωρωπός όπου όλα μου τα προβλήματα ξεχνιούνται!!!!
9. Θα ήθελα να ταξιδέψω και εγώ κάποια στιγμή εκτός Ελλάδας
10. Λατρεύω το σινεμά καθώς και να παρακολουθώ ξένες σειρές
11. Μεγάλο μου όνειρο είναι, μιας και έχω τελειώσει διακόσμηση, να ανακαινίσω έναν κινηματογράφο ... απ αυτούς τους παλιούς και αγαπημένους συνοικιακούς !!

Με την σειρά μου λοιπόν και γω δίνω το βραβειάκι σε 11 blog με κάτω από 200 μέλη

Πολλά φιλιά!
crafty-life
Stavie
Sweet ARtmosphere
Ζαβολιάρικο Σεντούκι
Λιτσάκι
Υπό το ΦΩΣ
areti boboti
Kids Painting Planet
Πλανήτης για Όλους
Anima
Filotexnima

7 σχόλια:

  1. Εκ μέρους του "Πλανήτης για όλους" ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που μας έκανες! Να ανακαινήσεις κινηματογράφο ε? Είμαι σύγουρη θα τον έφτιαχνες υπέροχο! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που είδες για το βραβείο.Είναι το αμέσως επόμενο βήμα, να ειδοποιήσω τους νικήτες!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία λόγια,ναι κινηματογράφο θα ήθελα, οπότε να έχεις το νου σου!!χεχε
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο bloοσπιτάκι μου,γιατί μου' δωσες την ευκαιρία να επισκεφτώ το πολύ όμορφο και αξιόλογο σπιτάκι σου! Σ' ευχαριστώ πολύτ και για το βραβείο που μου χάρισες, το παιρνω με πολλή χαρά! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και όλους τους στόχους σου να τους πετύχεις!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σαι καλά Αρετή μου!!!Να είμαστε όλοι καλά να δημιουργούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννα σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες.΅Είναι το πρώτο μου!! Καλές δημιουργίες με κέφι και έμπνευση σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιωάννα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ τόσο για τα καλά σου λόγια όσο και για το βραβείο που έδωσες στο blog μου!!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!
    Να είσαι πάντα δημιουργική και γλυκιά όπως είσαι!!

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή